Постійна увага у змісті шкільного курсу до людини, жителя планети Земля, передбачає розвиток в учнів почуття причетності та відповідальності за збереження природи, розуміння її учнем як ідеалу гармонії й досконалості буття. Використання системного підходу забезпечує пізнання природи як цілісного реального оточення людини, середовища її життя, з яким вона пов’язана обміном речовин, енергією, інформацією. З навчальної програми шкільного курсу «Природознавство» для 5-6 класів Чому на курсах водіїв не треба складати іспиту з природознавства? Чому при обов’язковій середній освіті в Кіровограді так багато «свиней за кермом»? На озеленених вулицях шкідливих речовин у повітрі втричі менше, ніж на вулицях без рослинних насаджень. Збираючи пил, природа береже ваші легені. Ми ж і досі дозволяємо собі псувати «легені» самої природи. Чи задумуються водії над тим, що після кількох «газонних» паркувань на цьому місці ще дуже довго не буде рости трава? «Гречка» нагадує всім власникам авто, зображених на фото нижче: здобуте право водити машину ще не передбачає автоматичного права паплюжити природу. До уваги компетентних органів: «Гречка» готова надати усі фотографії з номерами машин та детальну інформацію про місце, на якому був зафіксований факт псування газонів.
|